Sunday 9 December 2012

hari lahir anakku

Reefqy Qaish Al Mirza
Assalamualaikum...

Hari ni 10.12.2012, genap 3 tahun umur anakku REEFQY QAISH AL MIRZA MOHD AMIR. "Erm...dh 3 tahun rupenye abg yer!.. Walid doakan semoga abg Eqy menjadi anak yg taat kpd Allah kelak, hormat dan syg pd ibu, walid & adik Uqan"...amin....

Hari ni jugak hari lahir sahabatku Hafiz Kutep (24 tahun) dan Firdaus Abdul Jalil (30 tahun). Aku doakan semoga korang dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Untuk Daus, semoga ko akan jd bapak yg terbaik utk Rayyan dan 'bakal-bakal' anak ko kelak...Amin. Untuk Hafiz pulak, aku pun doakan benda yg same...tp bkn jd bapak yg baik tp semoga ko jd kwn yg baik utk aku dan cepat-cepat dapat kerja tetap. dan satu lg, cepat-cepatlah kumpul duit...kawen...hahhaa...umo ko dh meningkat (dh 24 thn kn)...mmg la x sebaya aku, tp dh makin tua la tu...:-)

Hari ni jugak aku amik peluang utk buat blog aku yg baru. Klu dulu, mmg dh ade tp disebabkan aku dh lupe email dan passwordnye, so, aku buat yg baru...Insyallah aku try utk slalu update blog ni utk paparan korang (kalau terjumpa la)...hehhee...ok bye!

No comments:

Post a Comment