Monday 10 December 2012

Aku & Kegilaanku

Aksi si kaki berangan (perasan je lebih ni..hahha)

Aku memang pantang nmpk kamera..hahha..kelakar kn. Umur dh 30 thn, anak dah 2 tp berangan mcm org muda. Tp inilah hakikatnya. Ini mmg aku yg suke posing depan kamera. Aku rasa ape yg aku buat ni x menyakiti hati sesiap pun dh cukup baik kot. Aku buat ape yg aku suke..yg aku boleh gelarkan sebagai TERAPI STRESS...hahhaa. Bknnye nak menunjuk-nunjuk yang aku ni ade rupe (yg sbnrnye mmg xde rupe pun, mcm bangla kn..heheheh). Aku cume buat ape yg aku suke. menjadi diri sendiri adalah lebih baik kn?..lagipun, aku bukannye posing mcm model yg pro pun, aku just belajar dr kwn aku...Isdizul Zamri (fotografer yg ade 2 studio di Batu Pahat dan Pontian, Johor)..bile aku gi shoot kt studio dia then aku post kt FB, sampai ade yg panggil aku model Fb...hahhaha...aku x kisah la semua tu..janji, ini minat aku...klu ade yg nk komen ke, aku terima la baik buruknye...sbb alasan aku yg paling kukuh...AKU MINAT...:-)

No comments:

Post a Comment